pondělí 18. května 2015

Jídelní podnos k obsluze na naší terásce ...

... je v pořadí mým třetím výrobkem pleteným z papíru. Upletla jsem jej za jeden večer, i když... byl hodně dlouhý... :-) Ruličky jsem si tentokrát zkušebně objednala u jedné paní na Fleru - srolované i nabarvené. A nemohu si práci s nimi vynachválit. Ruličky do sebe perfektně zapadaly, jedna jako druhá, navíc byly jednou tak dlouhé než ty mnou rolované. Mohla jsem se tak soustředit pouze na "pilování" (lépe řečeno asi nácvik) techniky pletení.

Vyzkoušela jsem poprvé copánkovou uzavírku, která dodala výrobku ten správný šmrnc. Zkušená pletařka by jistě našla chybičky, já jsem ale šťastná jako blecha :-) A neskutečně vděčná kamarádce Káji, bez jejíhož vedení by podnos nevznikl ani za deset let. A taky kamarádce Míši, která mi spolu s Kájou téměř do půl dvanácté v noci, kdy už byli všichni ostatní dávno pryč, dělala u pletení garde a morální oporu :-)) Jsem moc ráda, že se Kája dala přemluvit, aby nás pár kreativních podvečerů učila plést z papíru. A doufám, že se zase dá za čas přemluvit znovu :-)


Zelenou barvu jsem volila s ohledem na místo určení - ráda bych na jídelním podnosu servírovala na terásce a tam se nám zelená bude moc hodit.

Mějte se krásně

Anička

6 komentářů:

  1. No vida k čemu všemu se dá použít starý papír. Já jsem podnosy vyráběla z pedigu a mám je dodnes. A mraky jsem jich rozdala jako dárky :o))). Přes léto se chystám opět pedig vzít do ruky a snad jsem to nezapomněla.
    Krásné dny Aničko.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Álo, na pedig se těším... už příští týden...zase na kreativním podvečeru. To zas budu mít ruce dopletené a hlavu popletenou... :-)) Měj se krásně A.

      Vymazat
  2. To je nádhera. To bych se chtěla někdy naučit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba to přijde :-) Když ne v kruhu ostatních tvořivých žen, tak třeba sama doma podle fotonávodů či videí, kterých je už dnes na internetu docela hodně :-) Měj se krásně A.

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Když přivřeme všechny oči, i těch dalších deset párů, které nemáme, Ajko :-)))

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna