neděle 14. května 2017

Máme kohouta...

... akorát nekokrhá a jen se čas od času otočí kolem své osy :-)

Původně jsem vlastně žádného nevyhledávala, ale náhoda mě zavedla k jednomu plecháči a co vám budu povídat, byla to láska na první pohled :-)


Manžel doma samozřejmě brblal (co je to za další krám a že je rezavý... já bych ale nablýskaného fešáka na zahradě nesnesla a ta rezavá "patina" se mi moc líbí). Nakonec mu ale znovu navařil písmena označující světové strany, neb východ a západ byly prohozeny (a zrovna na tyto dvě světové strany jsme doma hodně citliví...) a vzal jej na milost. Milý kohout nakonec zůstal zapíchnutý ve vřesovišti přesně, jak jsem chtěla a já myslím, že se pro tu naši zahradu prostě narodil :-)))

Krásnou neděli

A.

6 komentářů:

  1. Je to fesak ... Tak nech lahodi vasmu oku a robi vsetkym radost ... :) L.

    OdpovědětVymazat
  2. Ten je opravdu krásný! :) Ať se mu u vás na zahrádce líbí a vy ať jste s jeho "službami" spokojeni! :)
    Krásnou neděli, Peťka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peťko, díky za zastavení i milý ohlas :-) Krásný den A.

      Vymazat
  3. Ač sama něco takového nemám u domečku, moc se mi kohoutek líbí. 2 roky zpátky jsem šla z Oder na rozhlednu Pohoř, a v kopcích, na jednom novém stavení jsem viděla na jednom konci střechy barevného kohoutka a na druhé straně byla liška. Stála jsem před domečkem(novostavba) bez plotu asi 1/2 hodiny a nemohla se nasytit očima. Nakonec jsem si to aspoň vyfotila na mobil. Prostě úžasné, jak lidé dovedou potěšit takovými věcmi ostatní. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iwko, díky za komentářek. Snad potěšíme kohoutkem někoho dalšího i my :-) Krásný den A.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna