čtvrtek 1. prosince 2016

Srdeční...

... záležitostí. Takovou je pro mne (nejen) letošní adventní výzdoba a ve znamení srdcí se nesou znovu aktualizované závěsné věnečky nad konferenčním a jídelními stoly. 

Hodně mě baví - stačí vždy pár drobných změn a hned je tu "nová" výzdoba pro další období či příležitost :-) Tentokrát textilní bílá srdce s červenou výšivkou a knoflíky nahradily "plněné" oříšky z předchozí verze, růžové mašle jsem zaměnila za bílé a u věnečků nad jídelním stolem vyměnila karamelově zbarvené stužky za červené .-)

A zde, jak vypadaly věnce na jaře, v létě a na podzim :-)



Hezké dny

A.

2 komentáře:

  1. Nádherné:) A srdíček není nikdy dost:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verunko, děkujiiii moc za pozitivní ohlas :-) Krásný advent A.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna