středa 20. července 2016

Rybí...

... cop je dalším kouskem z pomyslného seznamu vlasových "pletenek", který jsem hodlala vyzkoušet a otestovat při zaplétání vlásků naší Viki. 


Kupodivu je jeho výroba mnohem jednodušší, než jsem si myslela. A dá se zaplétat i přes celou hlavu na způsob známějšího francouzského copu, u něhož se prameny přibírají do copu postupně. 

Kdo rád zkouší a má k dispozici dlouhé vlasy, může mrknout na toto názorné video .-) A já jdu pilovat, ať si brzy mohu jeden svinout i z vlastního vlasového porostu :-)

Přeji krásné dny

A.

1 komentář:

  1. Pěkný cop. Já je neměla komu plést, snad se dočkám u Karolínky.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna