sobota 2. července 2016

Modrá je dobrá...

... a taky bývala dlouhodobě po červené mou druhou nejoblíbenější barvou :-) Vzpomínáte, když jsem vám psala, jak "zabíjím" čas ve čtvrtky v podvečer během čekání na Viki v šatně bazénu, když je na plaveckém kroužku? 

S příchodem prázdnin dostali pauzu nejen malí plavci, ale i můj háček. Síťované háčkované tílko, jež jsem rozháčkovala asi před patnácti lety a pak přerušila pro hromadu práce, sportování a nakonec i těhotenstvím a příchodem 2 dětí, se nakonec dočkalo své finální podoby. 


Podvlékat jej budu bílým tílkem a asi nejraději jej budu nosit k mým "cibulákovým" kalhotům, které jsem si na konci letošního jara pořídila .-) Cibulákový mám i set náušnic s korálky. Korálky k tomuto outfitu moc neužiju, ale náušnice rozhodně ano .-)

Příze vyšla taktak (4 klubíčka příze Sněhurka dáváno dvojmo), jinak bych si udělala o několik centimetrů delší. A ve skříni jsem našla další historické zásoby... a klubíček je víc... kdo ví, třeba vyjde ještě na jedno, červené :-)

Krásné letní dny

A.


10 komentářů:

  1. WoW! Chci to vidět na tobě a ne není odpověď! Prosím prosím. (Klidně jen přes soukromou zprávu na FB, ale vyfoť se v tom, až bude příležitost, vypadá to jako úžasná kombinace).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, to zní jako výhrůžka :-) Ale zkusím, vzhledem k tomu, že nejsi sama, kdo by to rád viděl na postavě. Krásný večer A.

      Vymazat
  2. No tak to teda Aničko bych chtěla vidět jako celkový outfit na tobě. Snad se o foto podělíš.Měj se hezky Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivčo, podělím. Pokusím se :-) Krásný večer A.

      Vymazat
  3. Aničko, prostě paráda a připojuji se k prosbě o fotku. Moc krásné a povedené dílko!!!
    Jako vždy.
    My nyní bojujem s neštovicemi, už druhé kolo, máme je na etapy, ale těší mě, že už je měly/mají všichni..
    Krásný večer.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohunko, díky za ohlas. To mě moc těší. O fotku na postavě se pokusím. A k neštovicím - přeji, ať to máte brzy za sebou a bude klid :-) Krásné léto A.

      Vymazat
  4. Jé, to je takové lehké, vzdušné, odpočinkové... ;-)Moc pěkné Aničko. Pohodové dny. D. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, děkuji za komentář. Krásné dny i Tobě. A nezapomeň zalévat kytičky :-) A.

      Vymazat
  5. Ježiši to je moc pěkná kombinace, taky se přimlouvám za fotku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kami, to mě moc těší, že se Ti líbí. Tak já to zkusím .-) Krásný večer A.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna