čtvrtek 12. listopadu 2015

Advent...

... ještě nezačal, ale já jsem se již včera začala s příchodem neviditelného Martina na bílém koni pomalu chystat. Stejně jako v předchozích letech, i letos bude pořádat naše škola se školkou adventní jarmark. Z toho, co se utrží za prodej zboží, se pak hradí výdaje na různé pomůcky, hračky či akce dětí. Děti prodávají své výrobky, ale i rodiče mohou přidat ruku k dílu a zpestřit nabídku nějakým svým výrobkem :-)

Loni jsem si tvoření hodně užila. Letos bude realizován jarmark v menších prostorách, výrobků tak bude třeba méně. Přijde-li však na mne velká adventní tvořivá, asi to ale stejně rozjedu... Co neskončí na jarmarku, obohatí nabídku v obchůdku, který máme se sestrou na Fleru.

Své letošní adventní tvoření, které je pro mne velkou srdeční záležitostí, jsem tedy nemohla započít ničím jiným než adventními srdíčky. Nerada však dělám dokola tytéž věci. Ráda experimentuji, zkouším... letos jsem si tedy pro adventní srdce vymyslela patchwork. Přední strana je vyrobena ze čtyř různých látek, kterým to ale dohromady moc sluší. Dají se tak krásně recyklovat i zbytky látek, které by již nenašly uplatnění. V mé nejoblíbenější barevnosti. Tady jsou první dva kousky, ručně prošívané. A ve zpracování mám dalších devět :-)


Mimochodem, to aranžmá s červenými listy okrasné třešně je Viktorčin nápad. Ta malá cácorka mě někdy vážně překvapuje :-)

Krásné předadventní tvoření

A.

7 komentářů:

  1. Aničko, opět nádhera. Letos se u nás koná poprvé také takový malý prodej výrobků ve škole, tak také tvořím a kde myslíš, že se inspiruji? Ano, u Aničky.:-) Díky díky díky.
    A Viktorka bude asi po mamince veliká šikulka, blahopřeji.
    Krásný večer.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohunko, díky za milý komentář. Moc mě těší, že u mne nacházíš inspiraci pro vlastní tvoření na váš školní vánoční jarmark :-) Krásný den A.

      Vymazat
  2. jednoduché, hezké jen mít ten nápad :) u vás téměř každý den nějaká inspirace. Díky. Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, je to tak. Někdy jich přijde hned několik najednou a já si je musím značit, abych nezapomněla a pak třeba dlouho nic a člověk musí hledat inspiraci a třeba i malé nakopnutí k vlastnímu nápadu jinde :-)) Krásný den A.

      Vymazat
  3. Aničko - jsou krásná ta tvoje srdíčka!!! A nápad s jarmarkem je moc fajn!!
    Krásný víkend přeji, Renča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renčo, mám radost, že si Ti mé letošní látková srdíčka líbí. Nápad s jarmarkem není můj. Škola se školkou je pořádá už řadu let. Krásný den A.

      Vymazat
  4. Aničko - jsou krásná ta tvoje srdíčka!!! A nápad s jarmarkem je moc fajn!!
    Krásný víkend přeji, Renča

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna