úterý 15. září 2015

Zahrada v polovině září...

... nabrala druhý dech :-)



Zato ten můj mi při procházení fotek z nedělní ranní procházky po zahradě začal pomalu docházet... Nějak moc jsem se kochala :-) Druhá část zahrady tak zase někdy příště, budete-li mít chuť a čas.

Mějte se krásně a užívejte babího léta

A.

7 komentářů:

  1. Aničko tvoje zahrada je úžasná. Nádherná zákoutí, plná květin. Jsi nesmírně kreativní. Přeji ať se ti daří i nadále. Ještě prosím tě dotaz, co to mám za kytku na té první fotografii, tu hnědo oranžovou? Měj se krásně. Pa Rija

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rijo, díky za krásnou poklonu :-) Pokud jde o trvalku, která Tě zajímá, jde o záplevák (helenium "Helena Red"). Sázela jsem je letos až začátkem léta v rámci své "psychoterapie", když jsme nevěděli, co bude dál s Viki a jejím nemocným kloubem... je zázrak, že mladé rostlinky parné léto přežily a ještě i krásně kvetou :-)) Příští rok už by mohly vytvořit krásné bohaté trsy.

      Vymazat
    2. Děkuji. Musím se po ní podívat. Moje zahrada suchem a vedrem utrpěla hodně, takže začínám skoro od začátku. No nic i to patří k zahradničení.

      Vymazat
  2. Krasna zahrada... Co je to za kvietok to biele strapate na prvych zaberoch? Asi nepoznam...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, děkuji :-) Ta bíle kvetoucí trvalka, o kterou se zajímáš, je svíčkovec Lindheimerův (gaura lindheimerii). Dá se koupit v různých variantách bíle a růžově kvetoucích, v různých výškách. Často se pěstuje pouze jako balkónovka, prý má problém s přezimováním. Já ji mám třetím rokem a dvě předchozí zimy zvládla bez problémů. Navíc se krásně vysemeňuje, takže i když by něco pomrzlo, je šance, že ze semínek vyrostou nové rostlinky :-)) Víc o ní zde: http://agnieszcinykratochvile.blogspot.cz/2014/08/svickovec.html.

      Vymazat
  3. Ani, zahradu máš teda překrásnou.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna