čtvrtek 10. září 2015

Vítej, podzime...

... letos více než kdy jindy. Teploty se dostaly (alespoň pro mne) zase do normálu. Občas i zaprší. Tráva je konečně v dobré kondici, ve které byla naposled snad někdy na jaře. Sluníčko už bývá docela nízko, se zahradou to pak dělá hotové divy :-) Postupně doma procházíme svou první letošní podzimní rýmičkou a nachlazením :-) I to k podzimním dnům (přestože astronomicky začne teprve za dva týdny) patří, stejně jako velmi chladná rána. Toto roční období začínám mít čím dál raději. Horká léta (a to letošní obzvláště) většinou protrpím.

A proto slavím, že pomalu, ale jistě přichází. Podzim milovaný. Doma jsem vytáhla loňské povlaky na polštáře tištěné s Viki, letos k nim během parných dnů přibyl nový s patchworkovou aplikací spolu s prostírkou na konferenční stůl. 


Jablíčková prostírání jsem vám ukazovala nedávno. D.I.Y. vázičku na jídelním stole nyní zdobí oblíbené oranžové lampiónky alias židovská třešeň spolu s odkvetlým květenstvím neúnavně a dlouho kvetoucí trvalky známé jako kokarda.


Nad stolem a na římské roletě u okna prakticky celoročně zavěšené recyklované staré háčkované dečky po babičce.


Vytáhla jsem taky loni háčkované ovoce. Květinky ze žaludů a fazolkové tulipánky už také znáte, stejně jako dekorační koule z fazolek, zrnkové kávy, hrachu, čistce... Moje oblíbené stromečky z juty a bukvic mám vystavené po celý rok :-)


Jak to máte s podzimem vy?

Hezké dny přicházejícího babího léta

A.

6 komentářů:

  1. Máte to krásně už sladěné, připravené :)
    Hezký den, K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klárko, díky. Hezký den... a ty dorty pro oslavence vůbec nevypadají zle. Já bych neměla odvahu jít do téhle pekařiny :-) Hezký den A.

      Vymazat
  2. Aničko, máte moc krásné. Vaše stránky se mi moc líbí a chodím na ně každý den nahlížet. Jste opravdu moc šikovná. Dana

    OdpovědětVymazat
  3. Aničko máš vše krásně nadekorované a hlavně - v mé oblíbené barvě. Prosím tě ty recy dečky po babičce si barvila ? Mám doma plno starých bílých a tahle tvá barva by mne velmi lákala.
    Měj se krásně.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Álo, díky za poklonu a na oplátku odkaz na příspěvek, ve kterém se dozvíš, jak to s těmi dečkami po prababičce vlastně bylo: http://agnieszcinykratochvile.blogspot.cz/2015/01/krajkova-recyklace-aneb-co-s.html :-)) Příjemné ladění do tónů tvé oblíbené oranžové A.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna