čtvrtek 19. února 2015

Psaníčko plesové...

... mé první vlastnoručně vyrobené. Materiál: krajkovina, béžová bavlněná podkladová a vnitřní látka a výztuha (ronar). K tomu pár kabelkových komponent (půlkolečka na zavěšení řetízku, kabelkový řetízek a magnet). A plesání může začít :-)


Krásný den

Anička

18 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Teri, dík :-) Ale to bys zvládla taky, šikulo :-)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. :-) To jsem nečekala, že se bude tolik líbit... Děkuji :-)

      Vymazat
  3. Myslím, že je úžasná - kam se hrabe ten tvůj tip od Stoklasy.
    měj se hezky a užij si plesání
    Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, ty ale umíš vystřihnout poklonu! Děkuji :-)

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Leni, děkuji. Takový ohlas jsem nečekala. Moc mě to potěšilo :-)

      Vymazat
  5. Aničko, moc se ti povedla!
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Aničko, ta je parádní. Závidím šikovnost, já bych se do toho nepustila, opravdu ne, Kája.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kájo, možná je to ve skutečnosti mnohem jednodušší, než to na první pohled vypadá :-))

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna