sobota 28. února 2015

Další jarní tisky

... tiskátkem, co vzniklo ze zbytků od jednoho oběda :-) 


Schválně jestli uhodnete, co jsem tentokrát k tisku použila... :-)

A jestli v tisku uvidíte totéž co já a Viki... :-)

Krásný den

Anička

11 komentářů:

  1. Milá Aničko, pokud tiskátkem byl zbytek od oběda, tak bych hádala košťál ze zelí. Ale já v tom vidím růžičky. Hezký den Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, jsi těsně vedle. Děvčata níže už to zmínila - použila jsem zbytek od řapíkatého celeru :-) A ano, i my v tom vidíme růžičky :-) Krásný zbytek neděle Anička

      Vymazat
  2. Vypadá to na odkrojek čínského zelí.Jak píše Jitka,růžička,ale taky některé mi připadá jak pejsek nebo medvídek s čepičkou.Hezkou sobotu.Lenka K

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, Tvůj tip je těsně vedle - použila jsem odkrojek řapíkatého celeru. Ale mockrát děkuji Tobě i Jitce za další zajímavý tip na další tiskátko :-))) A k tomu, co je vidět na tisku - budu si ty tisky muset ještě důkladně prohlídnout, jestli tam někde najdu i toho pejska a medvídka s čepičkou :-) Krásný zbytek neděle Anička

      Vymazat
  3. Kdesi jsem to viděla s řapíkatým celerem?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, přesně tak, odkrojek od řapíkatého celeru :-)

      Vymazat
  4. Taky si myslím řapíkatý celer a růžičky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marci, díky za zastavení a tip - ano řapíkatý celer a růžičky :-)

      Vymazat
  5. Připadá mi to jako košťál od čínského zelí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těsně vedle, Věrko :-) Odkrojek řapíkatého celeru :-) Ale také děkuji za tip na další tiskátko :-)) Hezký zbytek neděle Anička

      Vymazat
  6. Připadá mi to jako košťál od čínského zelí :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna