pátek 16. ledna 2015

Red or black?

Přemalovala jsem stěnu za biokrbem. Z celoplošné cihlově červené zůstal pouze úzký středový pruh kopírující linii biokrbu. Kout se krásně prosvětlil. 


Zvažuji, zda u toho zůstat. Původní záměr totiž byl podmalovat navíc černý biokrb s kovovým nerezovým rámem černou (tj. stávající svislý červený pruh by se změnil na černý). Aby se krb opticky více začlenil a tolik nevyčníval do prostoru.

A pokud bych šla do černého pruhu za biokrbem, zvažovala bych i vyčlenění svislého černého středového pruhu v liniích TV.

Co myslíte vy? Červená nebo černá?

Díky za názor.

Anička

16 komentářů:

  1. Jsi žena činu. Já bych na něco takového nenašla odvahu. Ale asi budu muset taky začít malovat - zatím jenom v koupelně, ta to potřebuje a drahá polovička nějak nemá čas. No a co ta ty tvoje změny říká ta tvoje drahá polovička. U más by takové změny asi težko prošli.
    Terka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terko, já mám ráda změny. Neberu to jako odvahu, já prostě ráda zkouším :-) Pokud jde o mou drahou polovičku, známe se už od mých osmnácti, takže ví, jaká jsem a než jsme se vzali, zažil se mnou v bytě řadu změn a renovací (vždy, když odjel na delší dobu na služebku :-)) Nemá rád moc rychlé změny, na druhou stranu mu podle mě víc vyhovuje, když vše naplánuji a zrealizuji sama bez jeho vědomí a pak ho postavím před hotovou věc, než kdybych mu o tom dlouze povídala dopředu a on by se zbytečně z přicházející změny stresoval :-))

      Vymazat
  2. wow, to jsou tedy změny! Já bych to takhle asi nechala, ale je pravda, že s tím krbem by ta černá šla...ale pokud by tam ta černá byla, tak bych určitě nešla do další černé pod tv, to už by bylo té černé fakt moc. Toť můj názor, každopádně jsem zvědavá, jak to dopadne :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni, díky za názor. Souhlasím, pokud bude černá, tak jen pod krbem, pod TV už ne :-)

      Vymazat
  3. Taky si myslím,že takle je to pěkné a dostačující, černou už bych tam nemontovala :o) Ať se dílo daří!
    K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kačko, díky za názor. Černou si nechám ještě uležet v hlavě (pokud bude, tak maximálně pod krbem, víc ne :-))

      Vymazat
  4. Aničko, smekám, do čeho všeho se pustíš. Obývák vypadá moc dobře, černou bych už nepřidávala.
    Krásný víkend!
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohunko, díky moc za názor. Pomáhá mi rozhodnout se :-)

      Vymazat
  5. A čo tak namiesto červeného či čierneho pruhu dať pruh sivý? :D :D :D (nemusela by si premaľovávať krbový rám :D)
    Jejda, Aničko, ja nestíham Tvoje farebné zmeny. Šak len nedávno to bolo, čo si premaľovávala zo žltej na červenú.
    Čiernu pod TV by som už nedávala. Vyzerá to totiž ako obraz na stene.
    A veľmi sa mi páčia bedničky na kolieskach. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko, já bych krbový rám nepřetírala, kdybych šla do černé podmalby pod krbem :-) Ale to byl žert, viď? :-)) Tu černou pod TV dávat nebudu, souhlasím, že už by to bylo moc. Možná zkusím ale podmalovat šedou TV... A díky moc za názor i kompliment k bedničkám :-))

      Vymazat
  6. Aničko,
    asi jsem jediná, ale já bych šla do černé ..... taky jsem nad ní dlouho váhala a dneska nelituju ..... mám jí v předsíni i ve spíži ...... jsem s ní moc spokojená ..... Marki

    PS: ale asi bych zústala jen u toho pásu za krbem .... méně je někdy více :o):o):o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, moc děkuji za názor. Já ještě váhám. Jedno je ale jisté, když černá, tak jen pod krbem, víc ne :-)

      Vymazat
  7. Milá Aničko a co sladit barevně pruh za telkou s barvou bedniček???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, teď jsem se zarazila ... protože jsem se začala soustředit hned na "bedničky" od hifi soustavy a ty jsou černé :-) Ale pak mi to došlo, že ty asi ne, ale ty šedé nové... No, přiznám se, že mě to chvíli taky napadlo, ale pak jsem to zavrhla, že v té černé podmalbě schovám tv, na kterou nemám zas tak velkou potřebu upozorňovat. Na druhou stranu ta šedá by mohla zajímavě "rozbít" celou tu plochu zadní zdi... Díky za nápad, určitě o tom ještě budu přemýšlet :-)

      Vymazat
  8. :-D Aničko,tak,já jsem si zase těch bedniček pořádně ani nevšimla :-D Škoda, že ta televize je "nalepena" přímo na poličku a skřínku, to by ten pruh lépe vynikl, pokud by ses rozhodla pro ten šedý. Ale je mi jasné, že místnost není nafukovací. Ale napadlo mě, co kdybys chtěla šedý pruh, ale vodorovně? Telku bys neschovala v černé podmalbě, naopak by se Ti tam tak divně leskla, proč ji nenechat mírně vyniknout v šedé, jako rám obrazu? Ne vždy když něco chceme zakrýt, takto vyjde :-) Přeji krásný a klidný večer :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, ta televize je tak schválně, manžel těsně nad policí vede kabely k ní a hifi soustavě, která je uvnitř prosklené skříňky. Lepší řešení by to bylo tahat přímo ve zdi, ale chtěli jsme to řešit instalací dřevěného panelu, za který se vše schová. To si manžel nakonec rozmyslel a já neměla sílu bojovat :-)

      Ten pruh si ještě nechám rozležet v hlavě. Zvažuji šedý nebo bílý svislý. O vodorovném už jsem uvažovala dříve, ale když už mám na vedlejší stěně svislý pruh pod krbem, asi by byl lepší zase svislý. S tím černým podbarvením pod TV Ti dávám za pravdu :-) Krásný večer a děkuji moc za názory a tipy. Je fajn, když to mohu s někým dalším probrat :-) Anička

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna