úterý 25. listopadu 2014

Letošní adventní věnec ke dveřím...

... jsem vyrobila oproti předchozím létům s předstihem několika dnů. Jedna z mála věcí, na nichž v posledních dnech pracuji a nepřijdou na jarmark :-)


Použitý materiál: slaměný základ, větvičky túje a borovice, pár březových větviček, několik snítek vřesů, borovicové, modřínové a smrkové šišky, čepičky žaludů a žaludy, pírka, "provázkové" hvězdičky darované Jitkou v rámci podzimní "zelené" výměny jako jeden z milých bonusů ke kytičkám a několik snítek umělých stříbrných větviček a červených jeřabin a stuha.

A co vy? Už máte ty své hotové nebo se na jejich přípravu teprve chystáte?

Pěkný den

Anička

10 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Vždycky když jdu kolem, připadne mi, že už mi chybí jen myslivecká kamizolka a flinta na bažanty :-)

      Vymazat
  2. Aničko, moc se ti povedl, vypadá elegantně,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marci, díky. Chtěla jsem, aby byl přírodní a při tom ... no něco jako "elegantní" :-)

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Kájo, děkuji, doufám, že aspoň chvíli vydrží :-)

      Vymazat
  4. krasny ... Venec nedelam treba nekdy v budoucnu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radko, děkuji za komentář. A pročpak u vás se věnce nedělají? Výzdobu doma máš moc pěknou :-)

      Vymazat
  5. Aničko věnec se ti podařil , je krásný . Já už mám letos nazdobeno , ale jen decentně .... tak krásně vyšperkovaný nemám , Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, děkuji za komentář. Já nazdobeno doma nemám zatím téměř vůbec. Resp. mám, ale jsou to všechno věci na jarmark, brzy zmizí a to začnu dělat inventuru věcí z dřívějška a možná něco málo ještě přidělám i pro nás domů :-) No ale každopádně nebude chybět věnec na stůl, aby měl manžel proč nadávat :-)) Hezký večer Anička

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna