neděle 5. října 2014

Když tisk rostlinou na textil není tak výrazný, jak bychom si přáli...

... můžeme sprásknout ruce a plakat, bědovat, litovat... A NEBO z toho naopak něco vytěžit.

O našem společném tvoření s Viki, při němž jsme barvou na textil dělaly otisky rostlin na látku, už jsem vám psala.

Jeden tisk kapradinou (dvojbarevný - pravá strana žlutooranžová, levá strana červená) nevyšel úplně podle mých představ. Část tisku byla málo výrazná. Kupodivu ta, na kterou jsem použila výraznější červenou barvu.

Dostala jsem nápad přírodě trochu pomoci a méně výraznou část jsem vyšila pomocí zadního a řetízkového stehu.
 

Co vy na to? Já jsem spokojená :-)

Hezký den

Anička

9 komentářů:

  1. Aničko, a od teď si možná už budeš přát jen samé nedotisky, protože to, co jsi vymyslela je velmi vkusné, nápadité a geniální. Moc se mi to líbí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, díky za tolik komplimentů, jsem červená až za ušima :-))) Ale si máš pravdu - odteď už jen nedotisky, ten tisk v kombinaci s výšivkou se mi začal líbit ještě víc než bez ní :-)

      Vymazat
  2. Aničko, vypadá to úžasně !!!!! Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Občas náhoda přinese docela zajímavé nápady :-)

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna