neděle 17. listopadu 2013

Tak ještě jeden oříškový... a taky trochu ptačí :-)

Krásné nedělní skoropoledne,

našla jsem ještě jeden docela pěkný způsob obháčkování vlašských ořechů. Pokud se vám líbí, návod najdete spolu s několika dalšími zde (já zatím vyzkoušela ten pátý v pořadí).

Trochu jsem zatoužila pohrát si zase trochu s filcem (plstí). A vznikli tito vánočně-zimní ptáčci. Už jsem dříve psala, že mám ráda vánoce v tradičních barvách, především v bílé a červené. A tak není divu, že se nám to doma zase trochu víc začervenalo :-))) A docela jsem si to užila. Moc příjemná změna.


Mějte se fajn

Anička

4 komentáře:

  1. Ani, to jsou moc pěkné ozdobičky i ty v předchozích příspěvcích.
    Já už se také dala do vánočního tvoření. Ještě se chystám na výrobu ozdob ze skořápek.
    Jen by to chtělo mít trošku více času. Hezký večer Anny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, díky za pochvalu. U mne uspíšily adventní tvoření 2 plánované akce, které mi dávají jasný termín - konec listopadu. Takže to mé tvoření musí "odsejpat" :-)

      Vymazat
  2. U vas to na vanoce bude krasne ozdobene,delas moc hezke ozdoby.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ello, děkuji za kompliment. Moc mě to těší :-)

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna