sobota 14. září 2013

Z jiného soudku.... levandule v křížkové výšivce


Dobrý večer,

už to chtělo změnu a tak jsem odložila aspoň na chvíli háček, provázek a vzala do rukou jehlu, vyšívací rám a panamku. 

Na pinterestu jsem narazila na pěknou předlohu s motivem levandule pro křížkovou výšivku a protože jsem letos přece jen do té naší levandule trochu "střihla", tak mám v plánu pytlíčkování, případně výrobu menších vonných polštářků. 

Naší levanduli chci darovat někomu blízkému jako dárek k Vánocům, ráda bych tedy, aby i hezky vypadal. Práce jde docela dobře od ruky, brzo snad bude hotova výšivka na první pytlíček :-)

Možná si říkáte, že je sotva polovina září a já tu blbnu s vánočními dárky. Se dvěma malými dětmi si však už nemůžu dovolit nechat všechno na poslední chvíli a tak jsem se rozhodla, že si dám letos opravdu velkou rezervu.

Jak jste na tom s vánočními dárky vy? Patříte mezi ty, co vše chystají až na poslední chvíli jako já doposud nebo se pečlivě připravujete už měsíce dopředu?

Krásný sobotní večer

Anička

12 komentářů:

  1. Aničko jsi všestranná šikulka:-))
    A co se vánoc týče.... začne léto a já začnu být silně nervózní, že ještě nemám žádný dárek:-D:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko, děkuji za kompliment :-) Jen při té vší své "všestrannosti" mám někdy co dělat, aby to, co dělám, vypadalo i "šikovně" :-)

      A s Vánocemi - to asi začnu mít teď podobně jako Ty :-) Časy se mění...

      Vymazat
  2. To bude pekný darček. :)
    U mňa je to tak, že keby som mala niečo skoro vymyslené, tak si poviem: času dosť na realizáciu/kúpu. No ale keďže si nápad nezapíšem nikam, z hlavy deravej vypadne a pred vianocami som každoročne v "panike" a zhone. Fandím všetkým, ktoré začnú včas, ale aj tým, ktorým horí za pätami a zmáknu to. :)
    Pokojnú nedeľu prajeM.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si, Majko, ty své nápady začala psát při bezesných nocích do notýsku, co mám s tužkou na nočním stolku, abych o ně nepřišla :-)

      A letos to snad u mne bude před Vánocemi bez té zmiňované paniky a shonu :-)

      Vymazat
  3. Aničko,
    ty jsi teda žena činu a všestranná !
    Já jsem na tom poslední dobou s tvořením bídně, ale vánoční dárky jsem už letos také začala nakupovat :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, k té všestrannosti - viz můj komentář u Ajky :-) Všechno má své "ale" :-) Ženu činu by můj muž asi potvrdil - jsem na jeho povahu někdy "činná" až moc :-) Já mám ráda, když se pořád něco děje, změny a můj muž má rád klid, pohodu a velmi pomalé, postupné změny... No není to krása, jak jsme se sešli? :-)))

      A k tomu Tvému tvoření - neházej flintu do žita... je teprve září :-) Do Vánoc je ještě spousta času na tvoření :-)

      Vymazat
  4. Aničko, moc hezké tvoření. Jo dárky, každý rok si říkám, že je musím začít chystat mnohem dřív. Ale abych si nekřivdila, nějaký ten dárek pro kluky už doma mám.
    Hezký nový týden ... Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, díky :-)

      K dárkům - no vidíš, já pro své děti ještě nemám ani jeden dáreček... Teprve začnu vymýšlet, co :-)

      Vymazat
  5. ...nádhera s velkým N...smekám.Věrka

    OdpovědětVymazat
  6. ...nádhera s velkým N...smekám.Věrka

    OdpovědětVymazat
  7. ...nádhera s velkým N...smekám.Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, díky za virtuální návštěvu. Ráda oplatím, Tvůj úvodník se mi totiž moc líbí a cítím, že se u Tebe na blogu budu cítit jako doma :-)

      A děkuji za kompliment - dokonce se tady objevil třikrát :-)))

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna