úterý 3. září 2013

Další provázkové motáníčko... košík z "provázku" zase trochu jinak

...no on to totiž není tak úplně normální provázek. Je to provaz. Ne, je to tlustý provaz. Prostě tlustá šňůra :-)) Konečně po několikatýdenním čekání dorazil před chvílí k nám domů. A je červený... Mohl být červenější. Červenou mám ráda. No, ale dneska si člověk nevybere. Jsem ráda, že je aspoň trochu červený :-)) 








Zdroj: Pinterest
A jak z takového tlustého špagátu budu háčkovat? Nooo, bude to výzva. A ty já moc ráda, obzvlášť ty provázkové :-) Tak aspoň trochu napovím jedním inspiračním obrázkem... 
Jsem zvědavá, jak rychle to půjde. Určitě pak poreferuji, v tom je na mne spolehnutí :-)) 

Krásný den

Anička

6 komentářů:

  1. Aničko, ještě se dá háčkovat z lýka...
    a jakým háčkem vlastně zkrotíš ten špagát?!?!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím :-) Už jsem dala větrat staré zásoby umělého lýka od babičky... :-) No já bych řekla, že zas tak velký potřeba nebude... viz obrázek. Ten tlustý špagát budu obháčkovávat tenčím a na ten používám háček č. 3 (značka Creative HObby):-)

      Vymazat
  2. Tak to jsem moc zvědavá na výsledek... zrovna včera jsem v jednom obchodě koukala na koš pletený z podobného lana :o) černého a vypadalo to dost dobře! Držím palec, ať se Ti to podaří podle Tvých představ! Pa, L.

    OdpovědětVymazat
  3. Aničko, také se těším na výsledek. Takové košíčky jsem již obdivovala na obrázcích. Tak háčku zdar ... Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už se nemůžu dočkat, až se pustím do práce :-) Ale souběžně připravuji něco do Tvé výměny... Tak se sebou bojuji, co dělat dřív :-))

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna