úterý 5. března 2013

Přišlo jaro k nám?

Mí první letošní jarní ptáčci a háčkovaný motýlek
Tak to vypadá, že už i já jsem dala pomalu zimě vale. Rozjela jsem naplno přípravy na příchod jara a to doslova na všech frontách - malý už je na cestě, část neděle a pondělí strávená venku přípravou zahrady (už mi to vážně hrozně chybělo), pár nových přírůstků jarní a velikonoční dekorace u nás doma, stejně jako otvírání starších zdobících "pokladů" z loňska. Že by jaro dorazilo konečně i k nám? Už chybí jen vyčištění sedačky (máme na to pozvaného odborníka ve středu odpoledne...), výměna zimních vystřihovánek v oknech za ty jarní a velikonoční mytí oken... Ale to si nechám na později (pro případ, že bych pak měla rovnou vyrazit do porodnice :-))




Přesunula jsem vysokou vázu od okna na nové místo.
Myslím, že jí to proti bílé zdi sluší víc
a v tom koutě stejně něco chybělo... S kroucenou vrbou ve váze mám ještě
nějaké plány... (vypadá to na karmínově červený sprej...)
Žluťásek - letos to u nás vypadá na žlutou :-)
Jo, jo... i ptáčci se k nám slétávají žlutí...
Pomalu, ale jistě - další 2 přírůstky velikonočních vajíček
První letošní plstěná kytička
Druhá letošní plstěná kytička
A to je první předjarní pohled na náš obývací pokoj
Druhý předjarní pohled na náš obývací pokoj
Třetí předjarní pohled na náš obývací pokoj
Čtvrtý a poslední předjarní pohled
na náš obývací pokoj
Objevování loňských pokladů poprvé
Objevování loňských pokladů podruhé
Objevování loňských pokladů potřetí
Objevování loňských pokladů počtvrté

1 komentář:

  1. Jarní ptáčci vypadají moc hezky. A kuřátka na vajíčku na poslední fotce taky:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna