středa 12. prosince 2012

Ve znamení dárečků - polštáře s háčkovanou aplikací, plstěný slon

Dobrý večer,
posledních pár dnů bylo ve znamení finalizace dárku, kterým chci obdarovat v sobotu mamku. Polštářky s háčkovanou čtverečkovou aplikací jsou konečně hotovy. Našívání sháčkovaných čtverců bylo pro mne nakonec náročnější, než jsem si dokázala na začátku představit. Ale je hotovo. První kus jsem sice musela předělávat, druhý jsem už ale zvládla napoprvé, no a příště už ze mě bude starý mazák :-)
































Dalším hotovým dárečkem je dnes vyrobený plstěný slon v mé oblíbené (snad nejen v mé) barevné bílo-červené kombinaci. Bude součástí dárku určeného pro jednu moc hodnou příbuznou, která mi projevila velkou laskavost. Dlouho jsem přemýšlela, co by jí potěšilo a pak mi má nejmladší sestra prozradila, že prý sbírá slony.... A bylo rozhodnuto :-) Střih vč. návodu na jeho výrobu plstěného slona jsem našla na stránkách mediálně proslulé Moniky Brýdové (http://www.brydova.cz/napady/textilni-napady/526-modry-slon). U nás doma slaví velké úspěchy - u dcery i manžela. Takže asi nezůstane jen u něj a v dohledné době se narodí i jeho mladší sourozenec ve Viktorčiných oblíbených barvách...

Dnes se mi během poobědového spánku Viky podařilo natřít kolébku z masivu, kterou Viki dostane pod stromeček nabílo. Spolu s ní jsem přibrala i dva překližkové pořadače z IKEi na knížky u Viki v pokojíčku.
Procházím svůj seznam věcí, které jsem plánovala zrealizovat do Vánoc a vypadá to, že se blížím ke konci... Uteklo to rychle. Jako všechno, co člověka baví... Budu muset vytvořit nový seznam :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna