středa 5. prosince 2012

Barborky, domečkové vánoční filcování a pár oříšků jako z pohádky o Popelce


Krásný večer,
možná to bude dnešním krásným počasím (u nás svítilo do zasněžených strání krásně sluníčko), možná pro mě tak návykovým pohybem uvolňujícím potřebné hormony štěstí a pohodou, kterou jsme si užily s Viktorkou dopoledne na bazénku ve vedlejší vesnici či podvečerním a večerním tvořením (také návykovým) a malou návštěvou sousedovic 3 chlapů a chlapců, kteří "osiřeli", protože jim maminka odjela včera večer na vánoční večírek a ráno šla rovnou do práce... Dneska jsem měla krásný den a bude se mi moc pěkně usínat :-)

Včera jsem si na sklonku dne pořídila pár větviček - barborek. Nejsou sice zcela přesně podle tradice pořízeny ze stromu třešně či višně, ale z jabloně a jednoho keře s ostny, kvetoucího časně na jaře růžovými květy, jehož název si teď nemohu vybavit, ale vdaná už jsem, takže si říkám, že tu tradici už nemusím až tak striktně dodržovat :-)

Dneska jsem si na barborky pověsila pár nových vánočních dekorací. "Oříšky pro Popelku"  - tedy nechápu, jak jsem v dětství mohla věřit těm báchorkám o tom, že se do jednoho lískového oříšku vejdou šaty, boty ad. nezbytnosti pro Popelku, pro mne byl nadlidský úkol nacpat do mnohem většího vlašáku kousek panamky s křížkovou výšivkou a pár "dutých kuliček" jako výplň :-)



  
Večer k oříškům přibyly další dekorace v podobě filcových domečků, z jejichž tvoření, a následně i výsledku jsem byla obzvlášť nadšená. K červené a bílé barvě na většině mých vánočních dekorací přibyla tmavě zelená. Než půjdu spát, ráda bych stihla ještě filcové hvězdičky a zvoneček, tak uvidíme... :-)

Mimochodem, poslední fotky jsem dělala už za tmy, osvětlení tak dost zkresluje. Na druhou stranu jde ale krásně vidět vystřihovánka zimního městečka na okně a to se vyplatí :-) 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna